مراقبت دربرابر آفتاب

مراقبت دربرابر آفتاب

یکی از پر طرفدارترین محصولات مراقبت شخصی، محصولات مراقبت از آفتاب هستند زیرا اشعه ماوراءبنفش علاوه بر افزایش خطر ابتلا به سرطان پوست، یکی از عوامل اصلی ایجاد چین ‌وچروک پوست و ایجاد کک ‌ومک بر روی آن محسوب می شود.

یکی از مهمترین مواد اولیه ای که در فرمولاسیون محصولات مراقبت از آفتاب مورد استفاده قرار می گیرد UV filter ها هستند که نوع و کیفیت مواد اولیه دیگر به کار رفته در فرمولاسیون این محصولات تاثیر بسزایی بر روی کارایی و عملکرد UV filter ها دارد.

یکی از مواد موثر بر روی عملکرد UV filter ها ، امولینت  ها هستند که این مواد به عنوان ماده اولیه بسیار پرمصرف در محصولات مراقبت شخصی (personal care) به کار برده می شود چرا که به کار بردن این مواد در فرمولاسیون محصولات مذکور مزایای فراوانی همچون نرم کنندگی، حفظ رطوبت پوست و غیره را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، امولینت ها با تاثیر گذاری بر disperse شدن بهتر UV filter ها، تاثیر گذار بر روی کیفیت نهایی محصولات مراقبت از آفتاب هستند.

در این راستا، شرکت Ohsung Chemcial کره  به عنوان تولیدکننده ی پیشرو سورفکتانت های کاتیونی و امولینت استرها در جهان ، طیف گسترده ای از امولینت های سبز و گیاهی خود را جهت مصرف در محصولات مراقبت از آفتاب ارایه می دهد که این امولینت ها قادر هستند مزیت های ذکر شده را در محصولات مراقبت از آفتاب ایجاد کند.

محصولات و پروسه ی تولید محصولات شرکت  Ohsung Chemicalکاملا سبز و دوست دار طبیعت می باشد . از مزیت های استفاده از امولینت استرها در محصولات مراقبت از پوست آفتاب همانند انواع کرمها و لوسیونها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

محافظت از پوست

امولینت ها به عنوان یک لایه محافظ بر روی پوست قرار می گیرند و مانع از دست رفتن رطوبت طبیعی پوست می شوند و نهایتا مانع تبخیر آب از لایه خارجی اپیدرم می شوند. این خاصیت امولینت استرها سبب می شود که پوست لطافت خود را حفظ کند.

جلوگیری از خشکی پوست

امولینت استرها سبب نرمی پوست می گردد و از خشک شدن پوست دست بویژه در محیط های با رطوبت کم و یا بعد از استحمام جلوگیری می کند.

مناسب شرایط پوستی خاص مناسب برای برخی بیماری های پوستی

برای بیماران مبتلا به پوست بسیار خشک، مانند افرادی که مبتلا به اگزما هستند یا پسوریازیس، نرم کننده ها بخش مهمی از مراقبت روزانه پوست شما هستند.

نرمی و لطافت پوست

به عنوان عامل refatting ، سبب جایگزین نمودن بخشی از چربی های طبیعی از دست رفته پوست همانند کلسترول و مشتقات ان، اسید های چرب، تری گلیسرید ها و غیره می شوند و نهیتا سبب نرمی و لطافت پوست می گردند.

پایداری بالا

در برابر اکسیداسیون و شرایط حرارتی بسیار پایدار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Button