اسانس های بهداشتی

اسانس های (fragrance) بهداشتی جز مواد اولیه حیاتی در محصولات شوینده خانگی محسوب می شوند چرا که بوهای نامطلوب مواد اولیه به کار رفته در محصولات شوینده خانگی را پوشانده و نهایتا احساس پاکی، طراوت و لذت بخشی را به مصرف کننده این محصولات انتقال می دهد.  تکنولوژی به کار رفته در اسانس های شرکت Ungerer&Company بوهای ناخوشایند مواد اولیه در محصولات خانگی همانند آمونیاک، حلال ها و سفید کننده ها را به طور موثری می پوشاند و رایحه های دلپذیر را جایگزین آن می کند.

همچنین اسانس های منحصر به فرد شرکت Ungerer&company می توانند نقش مارکتینگ بسیار مهمی را در بهبود جایگاه محصولات مشتریان ایفا کنند و نهایتا حس رضایتمندی مصرف کننده نهایی را به همراه داشته باشند. در این مسیر دپارتمانهای حرفه ای و مجرب تکنیکال و مارکتینگ شرکت Ungere&company با طراحی اسانس های خاص و با تکنولوژی بالا، مشتریان را حمایت می کنند تا بتوانند اسانس های حاصل از تکنولوژی پیشرفته این شرکت را در محصولات خود به کار ببرند.

انتقال رایحه

انتقال رایحه به مصرف کنندگان قویترین راه جهت ارتباط برقرار کردن با آنها می باشد چرا که این رایحه ها تجربه و احساس خاصی را ذهن مشتری ایجاد می کند. هر روز، قدرت و رایحه اسانسهای شرکت Ungerer ، احساسات بسیاری از مصرف کنندگان را در سراسر جهان را برانگیخته می کند.

بدون ایجاد آلرژی

شرکت Ungerer&company  طیف وسیعی از اسانسهای بهداشتی خاص و بدون اثر آلرزی را در کاربردهای مختلف شوینده های خانگی همچون مایعات شوینده لباس، انواع پودرهای شوینده، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، تمیزکننده ها، شیشه پاک کن و غیره به مشتریان عزیز ارایه میدهد تا علاوه بر انتقال حس پاکی و لاکشری به مصرف کننده نهایی، سبب توسعه محصولات تولیدکنندگان این صنعت شده و آنها را در خط مقدم این صنعت قرار دهد. تیم مارکتینگ شرکت Ungere& company با مانیتور کردن پیوسته روند بازار، بروز ترین رایحه ها ی دنیا را به محصولات شما تقدیم می کنند.

عضویت فعال در سازمان های معتبر جهانی

شرکت Ungerer با پرسنل مجرب خود دارای اطلاعات و دانش بروز بازار می باشد و با هدف رعایت تمام مقررات بهداشتی، ایمنی و سیاست های زیست محیطی، می توانند مشتریان را در توسعه محصولات مطابق با استانداردهای مربوطه کمک کنند. در این راستا، این شرکت عضو فعال سازمانهای زیر می باشد:

  • REACH Ready
  • British Retail Consortia Global Standard Issue 7
  • IFRA – International Fragrance Association
  • The UK Flavour Association
  • BEOA – The British Essential Oils Association
  • RIFM – Research Institute for Fragrance Materials
  • BSP – British Society of Perfumers
  • BSF – British Society of Flavourists
  • IFEAT – International Federation of Essential Oils and Aroma Trades
  • KLBD – Kosher Certification

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Button