خوشبو کننده های هوا

بازار محصولات مراقبت از هوا (Air care)، یک بازار رو به رشد در جهان می باشد که در سالهای اخیر محبوبیت بسیاری را در بین اقشار جامعه بدست آورده است. این مارکت شامل محصولاتی همچون خوشبو کننده های هوا (air freshener) برای محیط خانه، حمام، دستشویی، ماشین و غیره می باشد  که بوی بد و ناخوشایند را از محیط حذف می کنند و آن را با عطر خوب و احساس رضایت بخش جایگزین می کنند.

در حال حاضر، شرکت Ungere&company با کمک تیمی از  Perfumerهای مجرب ، ارزیابی کنندگان و تحلیلگران حرفه ای بازار خود، روند بازار محصولات خوشبوکننده هوا را بررسی کرده و با در نظر گرفتن افزایش سطح آگاهی مصرف کنندگان نهایی محصولات این بازار، اسانس های نوآورانه تر، سبزتر و بدون اثر آلرژیک را به تولیدکنندگان این محصولات ارایه می دهد تا علاوه بر افزایش سهم بازار تولیدکنندگان، سبب بهبود رضایتمندی و حفظ سلامتی مصرف کنندگان شوند.

تکنولوژی های منحصر به فرد

همچنین شرکت Ungere&company متخصص در تولید اسانس های پایدار و با تکنولوژی خاص همانند میکرو انکپسولیشن برای شمع های معطر می باشد که بتوانند با شعله شمع، رایحه دل انگیزی را در فضا ایجاد کنند.

متخصصان شرکت Ungere&company به طور دایمی با بررسی روند بازار، بروز ترین و منحصر به فرد ترین اسانس ها را طبق نیاز مصرف کنندگان به تولید کنندگان ارایه می کند.

عضویت فعال در سازمانهای معتبر جهانی

شرکت Ungere&Company اسانس های آرایشی و بهداشتی خود را از مواد اولیه مرغوب و با تکنولوژی بالای خود تولید کرده و طی فرآیند dewax cold process قدرت این اسانس ها را به میزان 5 تا 10 برابر افزایش می دهد بدین منظور که اسانس های حاصله بتوانند رایحه ماندگار و قدرت پوشانندگی بالا داشته باشند. از طرفی این شرکت با عضویت در انجمن ها و سازمانهای مختلف، مواد اولیه ای را در اسانس های خود به کار می برد که فاقد اثر آلرژیک و حساسیت زایی می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Button