مراقبت از پوست

مراقبت از پوست

امولینت استرها به عنوان ماده اولیه بسیار پرمصرف در محصولات مراقبت شخصی (personal care) بویژه محصولات مراقبت از پوست (skin care) به کار برده می شود چرا که به کار بردن این مواد در فرمولاسیون محصولات مذکور مزایای فراوانی را به همراه خواهد داشت. همچنینی، با توجه به افزایش تقاضا برای محصولات مراقبت شخصی طبیعی، مصرف امولینت استرها بویژه نوع گیاهی و طبیعی آنها در محصولات فوق به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

از مزیت های استفاده از امولینت استرها در محصولات مراقبت از پوست همانند انواع کرمها و لوسیونها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

محافظت از پوست

امولینت ها به عنوان یک لایه محافظ بر روی پوست قرار می گیرند و مانع از دست رفتن رطوبت طبیعی پوست می شوند و نهایتا مانع تبخیر آب از لایه خارجی اپیدرم می شوند. این خاصیت امولینت استرها سبب می شود که پوست لطافت خود را حفظ کند.

جلوگیری از خشکی پوست:

امولینت استرها سبب نرمی پوست می گردد و از خشک شدن پوست دست بویژه در محیط های با رطوبت کم و یا بعد از استحمام جلوگیری می کند.

مناسب برای برخی بیماری های پوستی:

برای بیماران مبتلا به پوست بسیار خشک، مانند افرادی که مبتلا به اگزما هستند یا پسوریازیس، نرم کننده ها بخش مهمی از مراقبت روزانه پوست شما هستند.

نرمی و لطافت پوست

به عنوان عامل refatting ، سبب جایگزین نمودن بخشی از چربی های طبیعی از دست رفته پوست همانند کلسترول و مشتقات ان، اسید های چرب، تری گلیسرید ها و غیره می شوند و نهیتا سبب نرمی و لطافت پوست می گردند.

مناسب شرایط محیطی مختلف

شرکت Ohsung Chemical ، طیف وسیعی ازامولینت استرهای خود را برای انواع محصولات مراقبت پوستی روز وشب و همچنین شرایط آب و هوایی مختلف به تولیدکنندگان پیشتهاد می دهد. جهت کسب اطلاعات دقیق و انتخاب صحیح امولینت، با دپارتمان تکنیکال اسانس آریا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Button